Wdrożenie systemu CRM/ERP w firmie Bolid Sp. z o.o.

ue

Z ogromną radością mamy zaszczyt poinformować, iż w dniu 30 września 2013 roku zakończyliśmy merytoryczną realizację projektu „Wdrożenie systemu CRM/ERP w firmie Bolid sp. z o.o. współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013 oraz budżetu państwa, priorytet II „Przyspieszenie e-rozwoju Mazowsza” działania 2.3 „Technologie informacyjne i komunikacyjne dla MSP”.

Dla nas wszystkich było to ogromne doświadczenie, dzięki któremu udało się wprowadzić szereg nowoczesnych rozwiązań technologicznych w obszarze zarządzania przedsiębiorstwem. Śmiało możemy stwierdzić, że realizacja projektu otworzyła wiele możliwości, co w widoczny sposób przekłada się, zarówno na efektywność, jak i na jakość naszej pracy.

Realizacja projektu, oprócz prac budowlanych i adaptacji pomieszczeń, obejmowała także zakup i montaż zestawów serwerowych, stanowisk komputerowych do obsługi klienta, stacji do projektowania, a także drukarki, urządzenia wielofunkcyjne i projektor. Niemniej jednak, głównym naszym celem, był zakup i wdrożenie nowoczesnego sytemu zarządzania CRM/ERP.

Obecnie, nasza infrastruktura jest na bardzo wysokim, światowym poziomie, dzięki czemu możemy konkurować z największymi w branży. Z pewnością nie poprzestaniemy na jednym projekcie, gdyż możliwości jakie dają środki z Unii Europejskiej, nie tylko pomagają w rozwoju bieżącej działalności, lecz przede wszystkim otwierają szerokie perspektywy globalnej ekspansji.

Czas realizacji Projektu: od: 01-08-2011 do 30-09-2013 r.

Kontakt mailowy: joanna.maciejewska@bolid.pl

Wykonanie: GrafMEDIA